假日午餐~~蠔士粥+炒麵



假日午餐
星期六有飲宴
回家後肚子還飽
晚睡了
星期日自是懶洋洋
睡到日上三竿
早餐也沒吃
下午食乜好

看看家中有的食材
煲粥炒麵

蠔士材料
蠔士、瘦肉、眉豆、果皮



用蝦子麵
加菇類洋蔥等炒成一碟
便成一頓午餐




36 則留言:

  1. 半夜睇食野post對自己超殘忍,哈哈哈
    原來係叫蠔士,叫成世都叫左蠔[屎]..hahaha

    回覆刪除
  2. 蠔豉粥,是我的至愛。
    而我也吃過菜乾蠔豉粥,味道雖有些特別,但卻更加好食,你試過嗎?

    回覆刪除
  3. 自家制蠔士粥清熱下火正呀!

    回覆刪除
  4. 個粥㷛得好綿,好好味呢!
    我怕自己炒麵,次次都碎晒😥

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意食綿綿的粥。我呢隻唔容易炒碎

      刪除
  5. 有粥食粥, 有麵食麵. 一個快樂的週末.

    回覆刪除
  6. 兩個我都喜歡, 請問煲粥你加幾多蠔士? 我都想煲這個粥. ^^

    回覆刪除
  7. 清清淡淡 ! 簡簡單單 !
    你真係好諗頭 !

    回覆刪除
  8. 見到EE 這 blog , 才發覺我都好耐冇食過 蠔士粥 啦...!!

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...