XO醬蒸豆腐



這個海鷗來去匆匆
為學生帶來一天的假期
上班族也可多睡了幾小時

我就懶出街
躲在家發霉呢

山水滑豆腐一盒
兩匙羹XO醬
燒熱窩水
十分鐘
咁就攪掂一味

真係簡單






37 則留言:

  1. 真係好簡單...又好滋味呢

    回覆刪除
  2. 簡單又好味。
    以前打風要食罐頭,依家有好多煮意。

    回覆刪除
  3. 這個好味道! 熱食還是凍食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,我冇講到要蒸十分鐘,真烏龍

      刪除
  4. 放咗工衝衝忙忙,整呢個餸至啱!

    回覆刪除
  5. 呢個我都會正, 全部喺雪櫃拿出嚟就煮得 :) 唔使去買餸 :)

    回覆刪除
  6. 我好鬼中意食蒸豆腐, 不過中意百福..hehe

    回覆刪除
  7. 這個凍豆腐係我家人嘅大愛來㗎,正 !!

    回覆刪除
  8. 以前我父親就很喜歡蒸山水豆腐,然後淋熟油豉油,那時沒有XO醬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我都有咁食架,加小小芫荽先淋油,好美味

      刪除
  9. XO醬蒸豆腐, 真係簡而清喎....

    回覆刪除
  10. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除

  11. 碟餸好清!嗰樣好靚仔 !正!

    回覆刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐