芥末黑醋豬軟骨


去年
從西班牙買回來的黑醋
到現在還未用
睇來要想辦法消滅佢

今次再整豬軟骨
醃料略有不同
加左芥末醬更好味






豬軟骨4條

醃科
鹽半茶匙
生抽兩茶匙
芥末醬2茶匙
香醋一茶匙
黃沙糖半茶匙
(醃一小時以上)

獻汁
4茶匙黑醋
一茶匙粟粉
少許
一茶匙黃沙糖

以易潔鑊煎香兩
下少許水及剩餘醃料汁
蓋上鑊蓋用細火
煮10至15分鐘至熟為準
最後埋獻便成






54 則留言:

  1. 呢個0岩我,不過要去西班牙買醋=P

    回覆刪除
  2. EE ....又呷醋呀 ??
    好味又健康..!!

    回覆刪除
  3. 晚安甜睡•*⊹☁明天就有精神*゚*♦。゚開心展開新的一天

    回覆刪除
  4. 我都鐘意落芥末醬架, 味道一流

    回覆刪除
  5. 我好喜歡黑醋, 不過我用醋同olive oil 伴法包多.

    回覆刪除
  6. 我喜歡黑醋,用來吃沙律就很不錯,有時我也用來吃云吞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雲吞我用中國香醋,下次試下黑醋都好喎。

      刪除
  7. 我愛吃加醋煮豬軟骨,酸酸甜甜.

    回覆刪除
  8. 賣相好靚,黑醋尚可,芥末醬會像芥辣「龔鼻」嗎?!

    回覆刪除
  9. EE您好! 黑醋係咪酸酸哋架? 用來煮豬軟骨諗起都覺得好味道呀!~

    回覆刪除
  10. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. 芥末醬同醋我都鐘意, 呢味啱晒我.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都最近因為老伴買左撙芥末醬,我先用

      刪除
  12. 袁生好喜愛芥末醬,反而我就麻麻地喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都最近因為老伴買左撙芥末醬,我先用

      刪除
  13. 醋+芥末好醒胃!鍾意呀!

    回覆刪除
  14. 黑醋我多數食沙律時用.

    回覆刪除
  15. QQ睇見都已經流晒口水啦!^~^

    回覆刪除
  16. 好美味, 加上芥末醬更加野味, 等我又學下先.

    回覆刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕