中式炒意粉



食意粉多是西式

有時我都愛用中式炒




今次用嘅材料

蘑菇、雲耳、瘦肉

其實用芽菜炒先似中式

不過近期少食芽菜為妙
就用蘑菇代替

我落了多片自已醃製的紫薑

酸酸甜甜

又辣辣地

食起來開胃啲


49 則留言:

  1. 中式啱口味喎,簡單又好味道!

    回覆刪除
  2. 意粉中西煮法都合適。

    回覆刪除
  3. 呢排天氣炎熱胃口差吃這款炒意粉 " 正 "

    回覆刪除
  4. 唔知點解我次次炒磨菇都炒到成鑊水,冇妳炒得咁靚仔,我已經冇用水洗啲麿菇,只用廚紙抹架喇,有乜秘訣架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你試下將個鑊燒熱d,用大火一點去炒。

      刪除
  5. 炒意好味, 黑椒雞絲意, 茶記之選

    回覆刪除
  6. 啱啱今日我介紹同事炒中式意粉,點知佢仲叻過我,話要用炒底麵炒先好食喎。我自己就鍾意食意粉炒喇。

    回覆刪除
  7. 我都愛㗎,尤其食西式食到悶悶地時

    回覆刪除
  8. 西式食得多,有時真係想食返啲中式!

    回覆刪除
  9. 中式啱的,久不久吃西式可以轉換口味!

    回覆刪除
  10. 妳好 ~用紫薑及雲耳炒, 咁特別, 冇試過啊!
    ┏━┓    ∩∞∩ 
    ┃午┣┓  (。・◊・ 。)
    ┗┳安┣━━〇━〇━━━
     ┗┳ 每天都開心愉快呀!┃
      ┗━━━━━━━━━

    回覆刪除
  11. 細個時我爸爸有時都會煮中式炒意粉, 反而我自己就未炒過.

    回覆刪除
  12. 我未試過炒意粉,搵日要試吓先,不過唔知啱唔啱班生口味呢 :)

    回覆刪除
  13. 未試過加上紫薑的意粉,有新意!

    回覆刪除
  14. 好呀....多些素菜類來炒意粉...不肥不膩呀 !

    回覆刪除
  15. 我鍾意芽菜,爽口感,點解話少食為妙?

    回覆刪除
  16. 心情靚靚♦天天歡笑聲...哈哈哈⊹•°神婆到
    食意粉多是西式...我真係唔多喜歡吃
    不過EE...用中式炒...我鍾意

    回覆刪除
  17. 哈~我就好少煮中式意粉~下次真係要試下~!

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨