午餐在翡翠拉麵




上週末
約了兩位朋友仔午餐
我選了在德福廣場
翡翠拉麵


醉豬手
做得腍而不膩
尚算不錯


雪菜蝦仁炒飯
一般水準
味道並不突出


素春卷
也不錯
就是差了一點點
皮不夠脆




小籠包
皮雖不算很薄
尚算有水準






上海粗炒
份量太少




豆沙鍋餅
豆沙滑而不太甜
可惜個不脆不香
有點似"番叮"




是次消費$386

呢間店我曾幫襯過灣仔店
感覺好像較好

德福可能人流多
又是週末
侍應經常提醒
食物已經來齊
似乎想客人快點離開
食得不大暢快






翡翠拉麵小籠包 (九龍灣 - 德福廣場)

地址: 九龍灣偉業街33號德福廣場2期商場5樓520-523號舖
電話: 23059990





59 則留言:

  1. 。.★話咁快又一天☁¤好夢・゚♦晚安✬☾

    回覆刪除
  2. 我去親都幫襯食籠小籠包
    皮 ok 有水準....呀 !

    回覆刪除
  3. 太早啦!一定係"番丁",叫多籠"上海小龍飽"更加好 ^_^

    回覆刪除
  4. 個醉豬手我又想食呀,最中意食豬手嫁啦^^

    回覆刪除
  5. 上海粗炒係我飛佛嚟架,雖然細碟,好似都幾多料咁.........

    回覆刪除
  6. 海港城個間係龍長食肆

    回覆刪除
  7. 我鍾意翡翠拉麵,食物都好好,又好坐。

    回覆刪除
  8. 看來算不錯了,你點的菜式我喜歡!

    回覆刪除
  9. 我有時去到機場至食小籠包。

    回覆刪除
  10. 小籠包可以造到皮薄,餡靚,鮮濃多汁的店鋪不多!

    回覆刪除
  11. 德福呢間我都幫襯過, 好多人架~ 個人都覺得灣仔店似乎好少少~~

    回覆刪除
  12. 我最鍾意食豆沙鍋餅 , 但好多店都做得麻麻的 , 我有幫襯過德福呢間都覺得佢沒有其他店咁好食 .

    回覆刪除
  13. 上海粗炒,好耐冇食囉!

    回覆刪除
  14. 嗰邊咁多人~d 侍應做到冇停手~仲想你快d 走~做下一團呢~

    回覆刪除
  15. 咁嘅服務態度唔得喎,多人都咁話啦!

    回覆刪除
  16. 冇食醉豬手有十幾年,好懷念它 !

    回覆刪除
  17. 我覺得翡翠幾有水準,我幾鐘意食佢架

    回覆刪除
  18. 聽你咁講,似乎呢間麻麻地。

    回覆刪除
  19. 份量似乎少咗D! 食物水準下降 :((

    回覆刪除
  20. 我鍾意食上海菜, 不過好食嘅真係唔多...

    回覆刪除
  21. 醉豬手好吸引,諗起就想試!

    回覆刪除
  22. 咁多間翡翠最唔like德福呢間, 好趕客, 有次我地有7個人, 佢比張4人卡位枱, 每邊坐3個, 另在路邊位加一張凳. 嗰時係冬天, 坐到我要打則身得一隻手食.唔係有老人家已經等咗咁耐, 我一早已經掉頭走.
    我覺得佢當d客唔係人, 係豬咁塞飽好快d走, 嗰次之後唔會再去德福果間.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地因為人少,12點前入座,所以都坐得舒服,只係越來越人多人,就不停提醒我地己經來齊食物,想人客快D走,食得唔舒暢。

      刪除
  23. 樣樣都好吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好去另外的分店食,呢間太多人啦

      刪除
  24. 荃灣開了一間, 我去過兩次,印像唔錯, 人流少, 坐得舒服.

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信