糖醋豬手



係超市見到呢隻巴西豬手
每包一斤有多
大概$30左右(忘記左價錢)
又買來試下
發覺最大好處係冇毛毛
整得好乾淨



用大煲水滾十分鐘
再用鎮江醋炆
食譜跟
糖醋排骨糖醋排骨
大同小異
只係豬手炆時間較長
醋同水份量要加倍
其他調味料也要略為調

變成糖醋豬手
食來冇咁"漏"






45 則留言:

  1. 睇起嚟唔似簡單菜式呢!

    回覆刪除
  2. 豬皮有毛好麻煩,自細教落,話食左豬毛落肚會幾傷胃,不知是否正確呢。

    回覆刪除
  3. EE, 整醉豬手,我都係買這包,都係貪方便,貪冇毛

    回覆刪除
  4. 豬手粒冇毛毛不用花時間處理真不錯呀 , 我又去摷摷先 .

    回覆刪除
  5. 豬手有毛,我又冇燒槍,用利刀刮又耐,最後用鬚刨來刮,哈.....又搞掂!

    回覆刪除
  6. 這味餸好複雜,不會整!

    回覆刪除
  7. 耐不耐食下猪手增加骨膠原都唔錯!

    回覆刪除
  8. 揾日試吓先.......流梗口水呀

    回覆刪除
  9.  間中食吓吾錯,醒胃。

    回覆刪除
  10. 雖然我唔食豬手, 不過可以買嚟整醉豬手比屋企人食, 多謝分享 :)

    回覆刪除
  11. 我忙左好幾天冇上網啊⊹•・゚☀早晨+黃昏好☁。゚
    哈哈哈⊹•♦°♬¤話咁快。又是快樂星期二
    MY █▄ϑVҼ 好姊妹・゚•♦。.¤每一處都有歡笑聲就好喇

    回覆刪除
  12. 糖醋方法,好味道!

    回覆刪除
  13. 睇到個食譜都幾容易,買到靚豬手都跟你整。

    回覆刪除
  14. 我鐘意食炆豬手架, 但呢邊無咁靚豬手賣呀, 好多時都仲有毛毛, 我要用鉗慢僈鉗走, 所以都好少煮.

    回覆刪除
  15. 巴西足球出名, 但今次 ee 整到連巴西豬手都出名了 !!
    哈哈

    回覆刪除
  16. 我都鍾意食豬手架~不過我老公怕肥~所以我好少可整呢~

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨