西貢白沙灣賀觀音誕



西貢白沙灣
一年一度慶祝觀音誕
演神功戲
觀音誕正日
適逢我有空
便出去襯熱鬧

賀誕其間
觀音廟香火鼎盛


塔香高懸



這些名為"花炮"的祭品
以前有"搶花炮"習俗
後來因為搶搶下時常發生打鬬
香港政府禁止"搶"
改為競投
演變到現在用抽簽方法







西貢白沙灣戲棚


另一角度影


當天是非假日
較少遊艇出海
多停在遊艇會海上


戲台


雖然天氣炎熱
仍然座無虛席

我第一次由開場坐到完場




因為是正誕日子
先來個八仙賀壽
做開場





第二天是最後一天演出
晚上從市區回家經過
燈火明亮


落車影張相先






影完便回家去






32 則留言:

  1. 那天要上班,沒有參與,多謝你的照片^_^

    回覆刪除
  2. 住郊區可見藍天,真美。
    好耐好耐無見過搭棚做大戲喇,兒時回憶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你住的地方也比香港容易見藍天。

      刪除
  3. 我都唔知觀音誕過左喇

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈,其實好熱架,我間中去襯熱鬧咋

      刪除
  5. 天氣咁熱!在戲棚睇戲都幾焗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實係好熱架,我間中去襯熱鬧咋

      刪除
  6. 觀音誕睇神功戲,是兒時回憶。

    回覆刪除
  7. 很有西貢特色的活動~~ 係住喺附近先參加到~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些戲迷會從好遠地方都入來睇架

      刪除
  8. 在戲棚睇戲, 我冇睇過, 應好熱鬧喎!

    回覆刪除
  9. 雖然我未睇過,但覺得大戲呢d民間文化好應該找方法流傳下去。

    回覆刪除
  10. 炎熱天氣也沒減戲迷的捧場哩!

    回覆刪除
  11. 大戲...好熱鬧呢!^~^

    回覆刪除
  12. 塔香高懸....ee好有攝影觸角,好有圖案感

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落