1600隻熊貓在元創坊


1600隻熊貓在元創坊

香港熊貓熱潮
我趕到尾班車
昨天黃昏前到元創坊
因為展覽今天(七月十七日)晚上八時便結束



1600隻熊貓放在空地上展覽



場面壯觀


元創坊到處都見熊貓圖案


大隻仔比較少


有很小的


大小嬉戲


呢兩隻貌合神離



小朋友攪乜




女士最忌熊貓眼
呢隻真係好黑喎




好溫馨



密密斟



呢隻特別為香港天星小輪而做



樓上有好多香港品牌展賣
好難行得晒




晚上七時多離開 
見好長人龍
原來排隊同熊貓影相















40 則留言:

  1. 好鍾意熊貓!如果係真嘅熊貓,呢個場就震撼喇!

    回覆刪除
  2. EE,三月份我係台灣時已經參觀,真係好壯觀!

    回覆刪除
  3. 咁多可愛熊貓嘅?係咪展覽完咗就搬去第二度再展過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估應係,聽講之前已經去左好多地方

      刪除
  4. 好壯觀呀
    熊貓仍然好有吸引力^o^/

    回覆刪除
  5. EE 趕到尾班車睇紙熊貓,真係好呢 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無睇到呀,因為要去香港嗰邊,實在太遠喇 ~~

      刪除
    2. 咁又真係遠左D,我諗住你會帶大爺仔去睇

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,可能地方大,咁多人都可近距離拍攝

      刪除
  7. 回覆
    1. 我以為展到月尾架,好彩咁岩得閒咋

      刪除
  8. 紙熊貓都咁趣緻,有機會一定去參觀。

    回覆刪除
  9. 我都無排隊同熊貓影抱抱相.

    回覆刪除
  10. 啲熊猫真係好得意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,因為陣容強大,真係幾吸引

      刪除
  11. EE, 圖文並茂, 特顯熊貓們的可愛.

    回覆刪除
  12. 1600隻熊貓又唔係隻隻一樣,好得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,因為陣容強大,真係幾吸引

      刪除
  13. 回覆
    1. 哈哈,因為陣容強大,真係幾吸引

      刪除
  14. 回覆
    1. 哈哈,因為陣容強大,真係幾吸引

      刪除
  15. 回覆
    1. 哈哈,地方夠大,所以仍然影到相

      刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐