下午茶在灣仔皇后飯店



灣仔有個名為動漫基地的地方
由一組稱為[綠屋]舊式唐樓改造而成
佔地差不多三千平方米
其中一
有間皇后飯店
詳細資料可登入
此處





餐廳佈置古雅



好有六十年代的色彩



我和老伴點了
一個二人下午茶套餐
除此還有其他選擇




底層是鹹點
最好吃是西多士
做得好鬆化
蝦肉彈牙





牛肉多士
牛肉就麻麻
多士脆口又鬆化




第二層



餅食都不錯
鳥結糖
非常好味




頂層有多種咪道凍餅
因為我個人不喜吃mousse
所以每樣只試了少少
不能評論




咖啡很合我口味
不苦不






皇后飯店
是西餐廳
六十年老字號




二人下午茶餐
結脹盛惠$185

平日若有空閒
三五知己聚會
吃個下午茶
這裏也是個好地方

地址
灣仔茂蘿街11號1樓






39 則留言:

  1. 回覆
    1. 我覺得地方幾好坐,食物都過得去。

      刪除
  2. 呢度人流多唔多?動漫野,宣傳做得好應該吸引到人,每年動漫節都見唔少人入場。

    回覆刪除
  3. 去過晚餐, 好有懷舊feel, 食物也不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得地方幾好坐,食物都過得去。

      刪除
  4. 動漫基地>>唔知有呢個地方.

    回覆刪除
  5. 咁靜局嘅?下午茶好去處。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午茶係好靜,唔知其他時間如何

      刪除
  6. 套餐份量也不少地方又清靜 , 約朋友在這裡聚聚的好地方 ,

    回覆刪除
  7. 嘩!好正呀!^0^
    哈哈!流晒口水tim!^^'''

    回覆刪除
  8. 輕輕鬆鬆嘆吓下午茶,人生一樂也.

    回覆刪除
  9. 動漫基地還未去過,原來有間餐廳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要去下,我入到佢地個圖書館就諗起你,不過,你d書可能還多過佢地

      刪除
  10. 呢間皇后餐廳我係其他分店食過,真係好懷舊

    回覆刪除
  11. 餅款設計精緻,閒坐也很不錯。

    回覆刪除
  12. 超級正呀...二人下午茶套餐

    回覆刪除
  13. 價錢合理~有個地方傾計休息下~算唔錯呢~!

    回覆刪除
  14. 環境好靚, 嘢食又正, 等我mark低下次番香港去試下先.

    回覆刪除
  15. 唉....兩個人都係 185元, 加埋一都唔貴喎 !
    我仲以為好貴沁哩...!

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨