開胃素菜





自製酸甜子薑
現成買來酸甜蕎頭
還有清甜荔枝





加有機紅黃椒
還有樹記買來的"素雞"
炒成一碟開胃素菜




順便一提
樹記舊鋪結業
兄弟分家
一個用另一名字在大埔開業
一個仍然用樹記招牌
在舊舖對面做生意
現在不用排長龍





44 則留言:

  1. 現在不用排長龍,咁佢品質有冇變?

    回覆刪除
  2. 子薑 , 喬頭我唔太愛呢 , 荔枝就愛 ^^

    回覆刪除
  3. D出左名嘅食肆點解到左第二代都會鬧不和

    回覆刪除
  4. 子薑 和喬頭我都唔鍾意食。今餐無我份。

    回覆刪除
  5. 唔使炒, 我就咁食得嘞

    回覆刪除
  6. 呢個天時真啱胃口~~~~好似懷孕婦女小食咁.

    回覆刪除
  7. 甜甜酸酸,好開胃喎!

    回覆刪除
  8. 樹記好耐冇去,怕排隊.吾知現在質量點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前未食過,冇得比較,而家都唔錯

      刪除
  9. 唔知點解我唔like食酸薑蕎頭

    回覆刪除
  10. 我對酸酸甜甜既嘢食麻麻地,妳哋慢慢食啦!

    回覆刪除
  11. 酸薑蕎頭只食過一次半次, 頂唔順, 太酸..哈哈

    回覆刪除
  12. 荔枝清甜,但我食左唔受得.

    回覆刪除
  13. 好!下星期試試!多謝EE^_^

    回覆刪除
  14. 淨係鍾意食子薑,酸酸地一定好味
    而家我會入大埔間全駿記入貨

    回覆刪除
  15. 搬到去大埔~實在好遠~我冇咩機會會入去呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以去深水步買嘛,係舊舖對面咋。

      刪除
  16. 酸子薑和喬頭....開胃醒精, 岩我呀 !

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐