黃明記雙丸



九龍城黃明
係老字號粉麵店
除左豬什出名
原來豬肉丸、墨魚丸、魚蛋
都好受歡迎
而且可以買番屋企
自家煮

我買左半斤
豬肉丸、墨
$50

用左一半
滾湯

雙丸紫菜番茄冰豆腐湯




另一半留回第二日午餐
煮鳥冬




兩樣丸都好彈牙
味道都唔錯





43 則留言:

  1. 黃明記的墨魚丸簡直係超好味

    回覆刪除
  2. 我要一碗...雙丸紫菜番茄冰豆腐湯
    明天又要一碗...好彈牙丸...鳥冬...唔該晒

    回覆刪除
  3. 好耐冇去黃枝記啦。見到又心思思想去

    回覆刪除
  4. 我都鐘意墨丸, 豬肉丸

    回覆刪除
  5. 有得買新鲜丸丸真係恨死我啦!

    回覆刪除
  6. 是否雙丸各半斤合共五十元呢?
    而第一碗有紫菜的是我最喜歡呀!

    回覆刪除
  7. 老媽住得近,叫佢代勞先!

    回覆刪除
  8. 見到墨丸有墨魚粒, 應該真材實料, 下次經過買黎試試先!!

    回覆刪除
  9. 佢啲墨魚丸真係唔錯架! (๑´ڡ`๑)

    回覆刪除
  10. 雙丸紫菜番茄冰豆腐湯再加個烏冬, 真係正!!!

    回覆刪除
  11. 碗雙丸湯好正呀, 我又要整.

    回覆刪除
  12. 我好鍾意食墨魚丸架~打邊爐實要買~!

    回覆刪除
  13. 好介紹呀 我也愛墨魚丸 下次要去買先 是否在九龍城街市對面呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啟德道呀,近啟德富豪酒店果邊。

      刪除
  14. 下次和QQ去九龍城要試試先。

    回覆刪除
  15. 雙丸紫菜番茄冰豆腐湯,好正!我好想飲!

    回覆刪除
  16. 早前食過.....已無咁好食了 !!

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨