海鮮之黑立倉


經過魚檔
見有幾位女士
圍觀看老闆在處理一條大魚
埋去八卦一番
原來幾位女士預傋買魚
交俾食店蒸來享用
呢條黑倉非常肥美
並非常有
幾位女士之前吃過
讚不絕口
我一於唔執輸
用$70元
買了四份之一

因為好大條
雖然只係四份之一
都要分兩餐食



切塊用豉汁蒸


翌日
另→半則用冬菜蒸


真係冇買錯
肉質肥美
又滑又鮮甜
正呀








58 則留言:

  1. 我最近都鍾情這種大條的魚!不過倉魚15元一兩,我就捨不得了!

    回覆刪除
  2. 我呢隻倉魚冇咁貴,買左$70蚊,食兩餐.

    回覆刪除
  3. 黑立倉肉質結實有口感, 味又鮮...好食呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個肉質好滑架,細條黑倉反而"鞋口"

      刪除
  4. 我好少買海魚,不過引到我都想買來試下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種大魚並非常有,海魚味道較鮮甜

      刪除
  5. EE流口水啦,一定又滑又鲜味^^

    回覆刪除
  6. EE流口水啦,一定又滑又鲜味^^

    回覆刪除
  7. EE,我見到都好想食呀!我好耐無食魚啦!

    回覆刪除
  8. 又買到好魚, 冬菜蒸魚好好味呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今次俾我買到好魚,又唔太貴.

      刪除
  9. 黑立鯧我未食過亦未見過呢。

    回覆刪除
  10. 好奇一問,鷹倉是否即黑倉?

    回覆刪除
  11. 我呢度無咁靚嘅魚食架

    回覆刪除
  12. 真係罕有喎, 平時的倉魚都有陣泥腥味, 你呢條睇落好正咁

    回覆刪除
  13. 鲜甜美味,用來蒸一定好鮮味,祝EE中秋節快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好鮮甜呀,多謝你,中秋節快樂!

      刪除
  14. 看EE呢篇的文字形容,呢班買魚客好似警訊中的"寶藥黨"。

    回覆刪除
  15. ┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
    ┃祝福┃┃中秋┃┃吉祥┃┃美滿┃┃快樂┃
    ┃佳節┃┃月圓┃┃如意┃┃幸福┃┃開心┃
    ┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛

    回覆刪除
  16. 中秋節快樂,身體健康!

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨