港式番茄肉醬意粉

我自己好喜歡
番茄做的食物
幸好家人也不抗拒
這個番茄肉醬意粉
都是隨我自己的口味去煮
而我用的是免治豬肉
加番茄醬及鮮茄
味道較外面的清淡


假期後第一天
出外購物
交通非常繁忙




 

12 則留言:

  1. 我外食盡量唔食番茄醬煮既嘢,整得好甜.

    回覆刪除
  2. 我只會用現成醬汁做意粉,加咗新鮮蕃茄一定好味啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有所好,我有時都會就咁用現成意粉醬.

      刪除
  3. 睇見都覺得好好味😋番茄肉醬意粉🙂舊式屋的繁忙街道另一景觀氣氛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱口味就幾好架
      呢條建築物都比較古舊

      刪除
  4. 回覆
    1. 我知有啲朋友好怕食肉醬意粉😅

      刪除
  5. 我都鐘意整肉醬意粉架

    回覆刪除
    回覆
    1. 有同好真好,我知有啲朋友好怕食肉醬意粉😅

      刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮