薑蔥豉油蝦

無什麼煮意
冰箱還有大蝦
拿出來解凍
想整茄汁蝦
但最後決定
還是煮薑蔥豉油蝦
先將蝦煎到將熟
放入薑蔥兜炒
加鼓油糖及適量水
煮到蝦全熟便可
薑蔥吸了汁很好味
最後也被我消滅曬
 






20 則留言:

  1. 薑蔥兜炒蝦😋睇見都好味道.

    回覆刪除
  2. 日日諗煮咩都好難諗,我都好懶剝殼

    回覆刪除
  3. 蝦和雞翼一樣,點煮都好好吃🤤

    回覆刪除
  4. 八卦吓,點解最後轉了不用茄汁?

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落