[Battersea Power Station] 倫敦

 [Battersea Power Station]
原是一個發電廠
現改做成一個大型商場
附近也建有住宅商廈酒店等
形成了一個新社區
我們在報導看到
這裡有個燈火節
於是前往行了一趟
天氣不佳
而這燈火規模不大
但可以行行商場
有煙囪的建築物
便是舊日發電廠
現在煙囪變了眺望台


外面的燈飾


這個會變色的
有興趣可以看看我的影片






行入商場逛逛
咖啡店



酒吧




你又到街外逛逛





這個區的地鐵站
還是新建不久


可到youtube觀看影片















16 則留言:

  1. 個社區改得咁靚,真係值得一行

    回覆刪除
  2. 值得參觀的地方😮圓球幻彩燈光😄better ball power station 好靚色彩 這舊日發電廠.

    回覆刪除
  3. 鄰近地鐵站很方便,又一個休閒好去處!

    回覆刪除
  4. D燈無左我好怕個隻綠色 (阿毛)

    回覆刪除
  5. 商場裏有間日式cafe shop KOVA ,D cakes 好好味呀!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 本身就是發電廠活化成商場,周邊就發展成新社區,還新建一個地鐵站。

      刪除
  7. 雖然以前是發電廠,但夜晚影都幾靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左煙囪,改做過就唔似發電廠,。

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落