番茄肉丸通粉

印象中
香港茶餐廳早餐
A餐多是通粉
但那些通粉餐
通粉水準不平均
有些做得很難食
所以大都不太喜歡
自己煮的較合口味 
我久不久都會煮來吃
今回做個番茄湯底
加上自己做了些肉丸
還有雞翼尖
味道還可以


超市買了札康乃馨
放在窗前
醒一醒神


今日落雹
好大粒








16 則留言:

  1. 哈哈😄EE茶餐廳 這通粉A餐好味道😋食飽飽去睇靚花花又去睇落雹呢.

    回覆刪除
  2. 我都唔知點解返香港食茶餐廳,唔會叫通粉食

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為一定有通粉呢餐嘛,其實大部分都唔好食。

      刪除
  3. 妳的通粉好多餸 , 茶記通常衹有火腿或餐肉 , 粉又好腍唔太吸引 .

    回覆刪除
  4. 雞翼尖通粉很有創意!
    漂亮的康乃馨💐
    元宵節快樂 ❗️ 🌝🏮

    回覆刪除
  5. 🐰 落雹在倫敦也常見呀 👀

    𝐸𝐸⁀‿⁀ 要自製應節湯圓嗎 ?
    ㊗️ : 家人團圓。 幸福滿滿。元宵節快樂 ❣️ ✨。🌈 😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 元宵節快樂🏮倫敦多在春天落雹。

      刪除
  6. 回覆
    1. 我來到這裡兩都見過好幾次落雹,又唔覺好驚!

      刪除
  7. 元宵佳節愉快!
    EE常餐當然勝過茶餐廳啦!
    鮮花盛放......讓人心悦!

    回覆刪除
  8. 茶記無呢個水準啦 (阿毛)

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落