又是素食餐

又是素食餐
早前買了一束紅菜頭有四個
要分幾次煲湯
 其實我有點怕這種紅
所以好少買
據說正宗羅宋湯
是用紅菜頭做
而不是用番茄

紅菜頭雜菜素湯
材料隨意
我這個有
紅菜頭
椰菜 西芹 鹿茸菇 甘荀 腰果 
味道幾清甜
蘑菇炒三色椒
洋蔥炒蛋
素迷你春卷






16 則留言:

  1. 顏色豐富又來素菜餐迷你春卷蘑菇炒三色椒洋蔥炒蛋😋好味道呢.

    回覆刪除
  2. 好多款式, 你可以做素食專家 (阿毛)

    回覆刪除
  3. EE的素春卷能否當作飯?=P四碟份量都不少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕悶食多幾條都得嘅,不過我有煮飯。

      刪除
  4. 生,熟的紅菜頭都喜愛食,營養豐富!

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅菜頭可以做沙律生食,不過我腸胃不大適合食。

      刪除
  5. 好豐富 ! 色彩靚靚超引起食慾 .

    回覆刪除
  6. 一湯二餸一小食.......宅男的温暖牌晚飯。

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落