蘿蔔炆黃立錩

 在魚舖買了
一包急凍黃立錩魚
共有三條 6英鎊
解凍後劏開就知
仍然很新鮮
在市集買到蘿蔔
於是用來炆魚


蘿蔔先加些少糖煮熟
未熟之前不要下鹽
否則
蘿蔔有機會變苦
倉魚用油煎香兩面
然後將蘿蔔連水倒落
同魚一起煮
用些少鹽調味
豉油糖豆粉埋獻


14 則留言:

  1. 出街最好食黃立倉,啖啖肉又唔腥.

    回覆刪除
  2. 好有心德煮法,未熟不要下鹽 蘿蔔會變苦 倉魚煎兩面 後將蘿蔔落同魚煮, 好味道😋.

    回覆刪除
  3. 原來蘿蔔未熟之前不要下鹽,謝謝資訊﹗

    回覆刪除
  4. 🐰 我媽媽不曾用一整條魚煮蘿蔔!
    她的煮法食材是 : 虾米+鯪魚球+切條蘿蔔 😊 家人都愛吃 ❣️

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮嘢食都係各施各法,蘿蔔也有好多配搭。

      刪除
  5. 好耐好耐之前入西貢,叫了一個套餐,包了一條清蒸海上鮮。未上菜前估是什麼魚,答案就是EE本篇的黃立鯧。

    回覆刪除
  6. 炆魚很入味,我也喜歡吃,用鹹酸菜炆就更惹味 🐡

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,我家暫時未有咸酸菜,我都喜歡咸酸菜炆魚。

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落