粉麵之選

 這裡各種食材
其實也算不少
不過因為我習慣煮中餐
所以好像沒甚麼好煮意
而且習慣了較近的超市購物
也變不了什麼花樣
我除了煮飯
就是煮粉麵
買包急凍雜錦海鮮
已經可以吃兩餐
一盒雞扒也可分三餐煮
雖然如此
我和老伴也吃不悶
簡簡單單便好
番茄雞扒意粉
每人一大碟也吃得好飽


番茄海鮮湯麵
除了番茄還加了西芹
清清地也不錯


另一款是
海鮮蘑菇白汁意粉
也是簡單之選





12 則留言:

  1. 生活過得簡單寫意😄食得滿足😋就是幸福,又一餐番茄雞扒意粉好味道😉😋👍.

    回覆刪除
  2. 🐰 哈 .. 哈 .. 😀 如果要我三選一 .. 梗係中間中間做王帝囉 👑
    😀 番茄海鮮湯麵 🤣 😋 ☑️ ✔️ ✅

    回覆刪除
  3. 意粉可以有好多變化架 (阿毛)

    回覆刪除
  4. 嘗試煮吓其他國家嘅菜式啦,會有好多煮意㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,老人家冇精神攪咁多嘢。

      刪除
  5. 番茄雞扒意粉顏色特別漂亮. 周末愉快

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落