素菜伴布丁(yorkshire pudding)

 

素食煮得多
都是欠新意
今回用
約克郡布丁(yorkshire pudding)
加上
彩椒青邊豆洋蔥切粒
做伴菜


另番茄薯仔湯
羊肚菌煎蛋
簡單簡單單又一餐






18 則留言:

  1. 未食過 yorkshire pudding, 有機會要試下

    回覆刪除
  2. 🐰 其實我睇睇吓 🔸️一啲都唔簡單呀🔸️ 👍 😋 🎉

    回覆刪除
  3. 嘩!整到咁靚!成朵花咁!

    回覆刪除
  4. 謝謝,我整完先發覺都幾似。

    回覆刪除
  5. 素菜伴布丁色彩豐富,賣相已經吸引啦。

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落