港式年宵市集(倫敦)

 星期日天氣很好
藍天白雲
正好出街去


坐地鐵到呢個站


找目的地去


圖中是一間小學
裡面正舉辦一個
星期六日一連兩天
香港人辦的
香港年宵市集



要排隊等候入場
場地不大又人多
所以都等了好一會


相當熱鬧
地下一層有熱食
見到大家都排隊
買魚蛋滷肉飯


樓上有
手作揮春攤檔等等
還有小朋友工作坊
我兜了一個圈
買了少少東西離開


跟著去唐人街
買蘿蔔同粘米粉


在市集用10英鎊
買了以下幾樣東西
還有揮春送


回到家已是晚上六時多
不想多煮
剛好買來的拉麵是二人份
就煮佢啦


包裝入面已有味粉
麵條好滑
湯底味道也不錯
簡簡單單又一餐





20 則留言:

  1. 同香港一樣,都係購物同食嘢 :P

    回覆刪除
  2. 🐰 農曆新年即將到來, 年初一好快到啦 🧧 ❣️
    港式年宵市集算好熱鬧, 都有過年氣氛🎇🎆🧨 👍

    🐰🧧英倫年宵聚 - 場地路線🐇🏮
    https://www.facebook.com/LNYFair/photos/a.104188995741044/151999884293288/

    回覆刪除
  3. 幾好,有啲過年氣氛。

    回覆刪除
  4. 好熱鬧!買咗粘米粉和蘿蔔,好快有蘿蔔糕食了。

    回覆刪除
  5. 我BUY那些揮春設計,字體和排版都有種活潑感。

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落