大雞脾煮意

 遇到特價只用£1.99
買來一盒雞脾
1kg有五隻
呢個我以都會拆骨做雞扒
我一直覺得雞扒係用雞脾肉做
後來有幾位網友都指正
原來雞扒係另一部位


我用鉸剪拆骨
拆出來的骨可以煲湯
脾肉除了可做雞扒
更可做雞柳


香煎雞扒配薯仔


菠蘿炒雞柳


雞扒配意粉





16 則留言:

  1. 。🍗。 🐔 煎雞扒 👍😋🤤 ░▒▓█ ƳuM𝓜y! █▓▒░

    https://youtu.be/G4vCNPIDAFo
    【煎雞扒~不敗技巧】☆掌握技巧控制火候操控時間☆✔皮脆肉嫩 | ❌柴皮

    回覆刪除
  2. 你好抵買呀!我今朝都買咗兩隻雞肶,係11蚊一磅呀。

    回覆刪除
  3. 呢D係咪上面仲有件骨架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係雞下脾,最上幅相就係咁。

      刪除
  4. 一隻雞脾,三種用法,掂﹗^_^b (豎起拇指)

    回覆刪除
  5. 雞皮煎到脆卜卜, 肥人流口水中...

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落