雲耳鹿茸菇蒸雞

 一盒雞食到第三餐
今回聽網友意見
一於蒸雞
可惜冇金針
而又忘了浸冬菇
最後只用雲耳加鹿茸菇蒸
醃料不外是薑蓉酒鹽豉油糖生粉
講真英國養啲雞
的確冇乜雞味
但比起從前已經進步好多
煮時調味可以重手些少
係可以接受




14 則留言:

  1. 煮餸既嘢唔駛咁固定框架既,好食就得.

    回覆刪除
  2. 有機會試下法蘭西貨, 睇下會唔會有唔同

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 不知為有些留言自動消失,要在垃圾桶執番😅

      刪除
  4. 可以試一下蘇格蘭老雞來煲湯,蘇格蘭嫩雞煮餸食。

    回覆刪除
  5. 外國既雞岩晒肥人老公吃, 他不愛有雞味既雞...真心吹脹~

    回覆刪除
  6. 其實出面食金針雲耳蒸雞,金針我都會食,但係金針D味係入唔到D雞度。

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食