行商場

 今天坐巴士出街
遇著學生放學
巴士非常擠迫


行車將近一小時
巴士到達總站
亦到達一個商場外面


見附近有個遊樂場
又影張相先
雖然在附近
但都不知如何行過去


第一次行呢類商場
都有些像香港商場






大部分都是連鎖店


除了超級市場
最多人流相信是此店
大家應該認得
底調得找不店名


在超市買了些生果
就坐車離開
交通都相當繁忙





17 則留言:

  1. 回覆
    1. 只係比香港較闊落,人流也較少。

      刪除
  2. 回覆
    1. 只係比香港較闊落,人流也較少。

      刪除
  3. 行街街,我剩係鐘意行超市呀! ^.^

    回覆刪除
  4. 🐰坐咗一個鐘頭嘅巴士逛吓商場,EE^^你有冇買嘢? 抑或係乜都唔買?.. 😀 🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有係超市買嘢,我現在如非需要,也不會買。

      刪除
  5. 格局似香港商場,但不同的地方是毋用強制嘟安心出行那類程式,任何人都可以自由進出=P

    回覆刪除
  6. 這幾天蘋果店最熱鬧。

    回覆刪除
  7. 總站看到英國的紅色單/雙層巴士。
    有沒有人戴口罩出街呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 少之又少人戴口罩,不過我坐車或人流多地方都會帶下。

      刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食