香煎鯖魚柳

 急凍鯖魚柳在香港吃得多
真正平靚正
終於在這裡給我買到了
依然用簡單的方法
解凍後抹上幼鹽醃一會
煎香不用調味
已經好吃
£10有三包
每包有四條魚柳
也不算貴
以後也可以常吃


最近我也買了紅色劍蘭
£2一扎有五支
非常新鮮開得好燦爛


一隻常出現在窗前的大貓
樣子非常威猛
不過看牠行走的步伐
感覺到應該是老人家了




18 則留言:

  1. 哈哈!隻貓聞到你的煎鯖魚柳香呀!

    回覆刪除
  2. 我家雪櫃都常備鯖魚作存貨,我喜歡加點檸檬汁,煎香後特別好味,£2一扎有五支劍蘭,好平,香港最平都要8-10蚊一支﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前係香港見到特價鯖魚,一定買多幾包。

      刪除
  3. 可以逐漸接近下佢, 佢慣左就唔會一見人就閃

    回覆刪除
  4. ✔️ 哈 .. 哈 .. 😀 老氣橫秋的貓咪, 霸氣十足, 也有一夫當關的姿態唷 👍😊❤️💕

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我以前係香港見到特價鯖魚,一定買多幾包。

      刪除
  6. 大貓有冇試過和松鼠碰面?^_^

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食