素食餐

 又記錄一下我家的素食餐
在中超買了越南米紙做素春卷
另外買到
不太貴我們吃慣的菠菜
而且還很新鮮
加上雞蛋番茄紫菜湯
簡單的一餐


翠玉瓜洋蔥炒蛋
豆瓣醬炒西芹蘑甜椒
西洋菜素湯
上回從朋友家摘來西洋菜
放了超過一星期
仍然沒問題
我加了
蜜瓜 甘荀 姫松茸菇 花生黑豆





16 則留言:

  1. 蜜瓜 甘荀 姫松茸菇 花生黑豆,我都未煲過,等我都試吓先﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在煲素湯多用黑豆,加咗黑豆冇咁寒涼,飲咗個腸胃舒服啲。

      刪除
  2. 回覆
    1. 材料差不多,只係左轉右轉令到營養均衡,又唔使太悶。

      刪除
  3. 回覆
    1. 材料差不多,只係左轉右轉令到營養均衡,又唔使太悶。

      刪除
  4. 你既素春卷賣相好得。 越南米紙我以為越南以外味道麻麻,我好少食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇做過越南春卷,我通常都用自己就手材料去做。

      刪除
  5. 一般油油炸素春卷卜卜脆, 惹人垂涎 ++👍 😋😋 🤤🤤
    EE做的越南米紙做素春卷是煎的嗎 ? 看了好想吃啊!😋😋😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 油炸春卷用嘅皮唔同。呢個米紙係煎嘅

      刪除
  6. 可以煮咁多款素食,好叻👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,材料差不多,只係左轉右轉令到營養均衡,又唔使太悶。

      刪除
  7. 看似簡單,其實女人在廚房落手落腳做一餐飯已經唔簡單。

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...