尖沙咀海濱長廊

 尖沙咀海濱長廊
天氣有點灰暗
海風卻不大
行起來很舒服
但人潮不斷

 

 
坐在這裡休息一下
吃個茶點
其實也不錯
可惜當天人來人往
我就不大感興趣

 
 繼續向前行
一路上遊人絡驛不絕
 



 行到這座大樓
也算是這裏的新地標
 
 
 



未來過
入去睇睇先


經過名店

 
中庭

 
從另一方向出來
 

 
 
 '
 
太空館
 

藝術舘



 跟著行去坐車
天還未黑齊
半島酒店已亮燈
 

 
晚上免煮
回家前在快餐店
食個一人火鍋
 
 
 有菜有肉
粟米米線
還有餃子 魚旦肉丸
兩隻蠔一隻蝦
幾片魚片 
$78的一人火鍋
食物還算新鮮



 


22 則留言:

  1. 周圍都係人。同我啲相比,真係強烈對比。

    回覆刪除
  2. 上次返去, 長廊D鋪好多時都拍烏蠅, 呢日難得多人

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在已經旺啲,假日又特別人多。

      刪除
  3. 一人火鍋都唔錯喎,有冇跟嘢飲?

    回覆刪除
  4. 我都有十年無去過尖東海傍喇,面目全非

    回覆刪除
  5. 人頭湧湧我最怕,咁多人街邊食野,無興趣。

    回覆刪除
  6. 好多人啊~ 咁多人睇住食真有點難為情

    回覆刪除
  7. 枱和行人路始終太近,近路邊位置,食嘢、飲嘢都要長期除口罩,隔離人來人往都不太好。

    回覆刪除
  8. 我覺得少咗自由行後~尖沙咀好行咗好多~!

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便