膶腸炒荷蘭豆+植物


臘腸炒荷蘭豆

雪櫃冰箱尚有臘腸儲存

都要消滅掉

但每次都不能吃太多

所以還要慢慢來

因為剩了膶腸比較多

所以用了鴨膶鵝膶腸一條

都係细細地

加洋蔥彩椒雲耳

炒埋一大碟

幾乎吃不完


 

又看看植物

早前已經謝了的小辣椒

差不多完蛋

怎知夏天

不知不覺又生長起來 

看來生機勃勃

令我驚喜

臭草也越長越高 

 
桑椹也越來越大
看來要換個大點的盆

 
 將臭草剪下來
用水養著
為室內添上綠色



 

20 則留言:

  1. 臭草唔使比佢長高,勤剪D,生到一個球型,好靚架

    回覆刪除
  2. 啲辣椒會唔會用嚟煮嘢?

    回覆刪除
  3. 種辣椒仔好開心,成日有收獲.

    回覆刪除
  4. 我都中意用臘腸炒荷蘭豆,好好食!

    回覆刪除
  5. 辣椒仔再現, 一定好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經死死下,突然又出咁多,意外之喜。

      刪除
  6. 唔知用水養著臭草有冇聞到臭味㗎 ?
    四月份的臭草竟然開花了 https://youtu.be/rkEklMw3Kow

    回覆刪除
  7. 不用去到前院,在家都有小辣椒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經死死下,突然又出咁多,意外之喜。

      刪除
  8. 哈~ 我家又係重有臘腸要清,遲D又要入貨,真奇怪

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...