《南丫島》之完結篇

 繼續行程
寧靜沙灘

 
與海近距離接觸的路程
 
 
回望經過的沙灘
 
 
繼續前行 


山青水秀


再回望剛才行過的路
山水總是怡人的
 

來到這個大廣場
就知道已經到了索罟灣

 
天后廟

 
來到天后宮
記得入內參觀
廟內有一很長的銀龍魚標本
因不可拍照
所以大家要親自去看看

 
 廟前的睡蓮

 
跟著我們向碼頭方向
行去搵食
經過幾乎全是海鮮酒家
最後找到這一家
在碼頭旁的餐廳
《蘆鬚記》
 

 睇下有乜嘢食
 
 
 
 
這樣的天氣
當然坐室外
 
 
望住個海食嘢
會唔會開胃啲呢
 
 
每份食物都跟一杯飲品
我的薑蜜及
老伴的朱古力咖啡
 
友人點的
三文魚沙律$78元
 

我的豬骨湯豬扒烏冬$68元

 
其他都點了這份
 Fish & Chips $98元
 全單另加一
這一頓
大家都吃得頗滿意 

 
吃得飽飽的
時間剛好
我們乘坐2點37分的航班
離開索罟灣
結果南丫島的半日遊



24 則留言:

  1. 吓 ? 只用半日就欣賞佐好多嘢喎 👍 速度好快 ❗️

    回覆刪除
  2. 我以為只有海鮮酒家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 索罟灣的幾乎全部海鮮酒家,今次我所見有間可以食麵,而呢間係西餐。
      而榕樹灣就旺好多,茶餐廳咖啡室甜品都有。

      刪除
  3. 回覆
    1. 索罟灣的幾乎全部海鮮酒家,今次我所見有間可以食麵,而呢間係西餐。
      而榕樹灣就旺好多,茶餐廳咖啡室甜品都有。

      刪除
  4. 每個島一定會有天后廟啊,咁快走呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我哋住得遠,又要返屋企煮飯。

      刪除
  5. 行過南丫島同經過天后廟多次,但係冇入過去廟宇參觀,結果一直唔知有銀龍魚標本。

    回覆刪除
  6. 以前只有海鮮酒家乍,而家真好有其他選擇

    回覆刪除

火腩豆腐

火腩豆腐 每次做燒肉 都會剩下一些 剛好家中有豆腐 就煮成了 這個火腩豆腐 今次買的腩肉 是一塊塊細細的 我改用氣炸鍋焗 因沒有用具 所以沒有插針 只抹了醋 這個皮有脆有不脆 總之皮不脆也沒所謂 肉質好吃便算 出外走動 草地開遍了蒲公英