什菜素小炒+冬瓜素湯


椰菜花 西芹 雲耳
 洋蔥 本菇 彩椒
素菜小炒
炒埋一碟
食材多元
營養也多元化


這種天氣
冬瓜湯家庭必備湯水
素湯材料隨意
我用赤小豆扁豆
再加腰果淮山果皮


加多一碟生菜
又是清清淡淡的一餐


今日加送一隻
可愛的小狗

每天到後山散步
都會遇上Q仔
唔好睇佢狗仔細細
但行得好快
我都唔夠行
主人話佢上山都冇難度
每次同佢打招呼
佢都望過來架

忍唔住要影下佢
好叻仔
識得望住鏡頭
可惜佢毛色同地下差不多色
張相有啲"黐底"








25 則留言:

  1. 素菜小炒好色香味喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,都係炒埋一碟,但揀材料都盡量襯下色架

      刪除
  2. 素菜小炒, 款式多樣, 營養豐富. 😊 小狗好可愛💗

    回覆刪除
    回覆
    1. 素小炒材料可以配合不同款式
      隻狗仔真係好得意

      刪除
  3. poodle 好得意,毛剪得靚,個型都會好靚

    回覆刪除
  4. 素菜小炒營養豐富!小狗好可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 素小炒勝在材料配搭好元化。
      小狗好得意。

      刪除
  5. 其實我覺得冬瓜實在太淡,好似飲水咁 :P

    回覆刪除
  6. 炒椰菜花 西芹 雲耳洋蔥 本菇 彩椒
    赤小豆 扁豆 腰果 淮山 果皮 冬瓜湯
    後山遇上Q仔

    回覆刪除
  7. 反而我覺得張相咁樣幾得意噃

    回覆刪除
  8. 素材好,健康!顏色又靚,睇左有食鈑欲!

    回覆刪除
  9. 唉..狗仔就好~出街唔駛用口罩~好自在~!

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...