紫色馬鈴薯+素餃子


紫色馬鈴
不是紫心番薯
也不是紫薯
是紫色薯仔


去皮後紫色較鮮明


宅男廚房將薯仔刨絲


煎成薯餅
成了一份營養早餐


到媽媽廚房出動
包素餃子


椰菜為主
加雲耳西芹炸菜甘荀


餃子配粟米粥







26 則留言:

  1. 第一次見紫色薯仔, 素餃包得好靚. 💗
    請問係自製餃子皮嗎?我整個D太軟身, 無你個D咁成型.

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫色薯仔香港比較少見
      水餃皮係買嘅,自己整太化時間啦
      餃子皮用中筋麵粉較好,而且先加熱水搓成粒,然後再用室溫水搓成糰,不知你係咪咁做,我已經好耐冇自己搓皮啦。唔知有冇記錯步驟。

      刪除
    2. 謝謝EE 教路, 我無加熱水, 下次再試試先😊

      刪除
    3. 唔使客氣,加油啊💪

      刪除
  2. 紫色薯仔好靚呀!你的素餃子一定好好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫色薯仔真係幾靚架
      素餃係自己做先好食,有肉我反而會買街外做嘅。

      刪除
  3. 營養早餐
    粟米粥
    煎紫色薯仔餅
    煎雲耳西芹炸菜甘荀椰菜餃子

    回覆刪除
  4. 紫色薯仔都有哦,仲以為係番薯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫色薯仔我在網上見有話係法國產品,我呢個係香港種嘅。

      刪除
  5. 紫色馬鈴薯、紫心番薯、紫薯,前兩者應該不少人都知道有分別,但紫薯是第三種東西,我都係之前看EE的舊BLOG文先識。

    回覆刪除

下雨的日子

有陽光普照的日子 自是有下雨時候 雨天公園較清靜 下雨的日子 仍不忘出外購糧 雖是人口簡單 但一日三餐都食唔少架😁 用手剁的 梅菜蒸肉餅 張刀鈍鈍又細 所以都是求就算 有這個餸 加碟灼菜已足夠