赤小豆煲粉葛素湯


近日天氣潮濕
早前買的有機粉葛
放底幾乎忘記
摷返出來
用赤小豆加小小花豆
果皮 紅蘿蔔 蜜棗
煲兩小時
去去濕氣
都幾好飲
粉葛也好吃
不過不能吃得多
最終吃不完


我種嘅小沙葛
本是沙葛長出葉苗
切出來放入盆種
種出超小沙葛
不過
生切來食又幾爽甜
好有趣


23 則留言:

  1. 粉葛湯賣飛彿!好cute小沙葛,種咗幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小沙葛都種咗幾個月,見到啲葉殘曬先掘出來。

      刪除
  2. 這個湯好飲呀, 我又係只可以食幾舊, 太多個胃吾得.

    回覆刪除
  3. 赤小豆粉葛湯,我經常都飲!

    回覆刪除
  4. 粉葛
    赤小豆
    花豆
    果皮
    紅蘿蔔
    蜜棗湯

    自種沙葛爽甜

    回覆刪除
  5. 這款湯正呀,我十分喜歡,粉葛又可以食埋。不過我未飲過「素版」,我飲的是「豬骨版」與「鯪魚版」。

    回覆刪除
  6. 我通常都係鯪魚煲粉葛赤小豆...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都有用鯪魚煲,啲湯好清甜。

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐