蒸素雞


這個叫素雞
可能是顏色似雞
圓圓的一件
將佢切成條
然後蒸約八分鐘
再將滾油淋落薑蓉蒜蓉上
(全素朋友可以走蒜蓉)
加小小糖生抽陳醋麻油或香醋
喜歡辣的加多點辣椒
淋上面
味道不錯
最好趁熱時淋上調味汁
而且要在碟上抹油







29 則留言:

  1. 這個我食過, 下次試下這個食譜先. 😊

    回覆刪除
  2. 素雞蒸八分鐘
    淋上滾油薑蒜蓉

    回覆刪除
  3. 這個是麵筋,我反而覺得有啲似午餐肉 :P

    回覆刪除
  4. (全素朋友可以走蒜蓉)蒜頭不是素?我唔識⋯⋯😮

    回覆刪除
  5. 蒸嘢最方便, 呢個可以做冷盤!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個做冷盤也不錯,只是我喜歡熱食。

      刪除
  6. 呢個好好好好好食, 肥人中意就咁蒸, 加蔥, 滾油同醬油食~
    我娘家果邊有間素食鋪有新鮮架, 我地以前成日都ORDER架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未係外面食過,自己靠估煮來食。

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐