素食飯盒


自攜午飯上班
在香港是頗流行
由其是現在的形勢
但自攜飯盒的內容
其實也有限制
特別是蔬菜類
選揀真的不多
像我家宅男的素食者
真的抓破頭
有時還要顧及營養
像以下炒雜菜
便經常出現
這碟就是他午餐的餸菜



這是我近日在花墟
以$10元買來植物肉肉
小小的一盆
肉地豐厚又美麗






16 則留言:

  1. 近排公司好多人帶飯食,同事話等咗半個鐘都仲未有微波爐用,好彩我係叫外賣 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家宅男改帶飯壼啦,早上蒸熱再入壼。
      外賣都好,唔使同陌生人一起食。

      刪除
  2. 回覆
    1. 最底限度唔使咁肥膩同食少啲味精。

      刪除
  3. 係少左好多出街堂食,和茶餐廳相比,較少做外賣生意的酒樓我諗生意會好差,

    回覆刪除
  4. 肥人一向都帶飯架..因為慳錢呀..哈哈哈!!

    肉肉好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶飯除咗慳錢還仲健康啲。
      肉肉好抵買

      刪除
  5. 我日日都帶午餐,多數食素午餐,唔會番熱食。

    回覆刪除
  6. 帶飯真係好煩架,唔係樣樣菜都得

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮