法式麵包


法式麵包
我家兩位男士至愛
特別是宅男
因為真的是全素


材料
高筋粉 280g
低筋粉  20g
鹽        6g
紅酵母   8g
 水       180g
做法
用麵包機搓粉功能
搓好麵糰取出
分兩份拍實成長條形狀
放在盆上發酵至約一倍大
入爐前在包面𠝹幾刀
預熱焗爐
入爐後要噴水
先用底火230度焗五分鐘
再用面火180度焗45分鐘

。。。

新年前買的蘭花
現在還在綻放
早上放在出露台 
吸收陽光
希望它們建建康康
繼續開花








21 則留言:

  1. 你個法包好得喎
    呢個我未試過整呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個食譜都幾簡單,好健康,牛油都唔使。

      刪除
  2. 回覆
    1. 即食好脆,放到第二日用多士爐番焗一樣咁脆。

      刪除
  3. 好靚啊你d蘭花開得!我今年新年插花咋,但一樣未謝!!

    回覆刪除
  4. 新鮮法國麵包,搽牛油好食!花開富貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 花開富貴,多謝🙏
      法包即食好脆,放到第二日用多士爐番焗一樣咁脆。

      刪除
  5. 法式麵包我麻麻,皮太硬好易食損口 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 法包都唔一定好硬嘅,我呢個脆唔硬。

      刪除
  6. 法式麵包好食, 蘭花好靚呀🌸 我個D都剛開花😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我重種的蘭花今年都沒花,這些是過年前買的。

      刪除
  7. EE, 蘭花要點養架? 要淋幾多水呀? 肥人次次都養唔耐架...
    係咪一定要曬太陽~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘭花唔需要成日淋水,你用手指伸入底部,覺得乾先淋,而淋水要淋到底,唔一定要曬太陽,但若空氣流通久不久曬下太陽係健康啲,我早年番種蘭花,今年冇開花,舊年都有花開。

      刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮