紅豆飽


我真係有排假放
又不可會朋友
又不想周圍走
我又沒有出外搶口罩
搶厠紙搶米
除做家務
多咗時間閒著

很早做的紅豆餡
放在冰箱一段時間
有空就拿出來做幾個包
現在一日三餐都在家吃
這個做早餐或下午茶
都相當不錯










23 則留言:

  1. 回覆
    1. 先要煮腍先再處理,都要用啲時間。

      刪除
  2. 呢幾個星期真係困到情神失常 @@

    回覆刪除
  3. 喱個時候最好就是在家做美食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔多識整美食,都係做啲簡單嘢

      刪除
  4. 喺屋企自製食物,冇咁悶啦!

    回覆刪除
  5. EE住近郊,出去行山都方便D啊。行山可以不用戴口罩,但一般人出門要乘降機,都係一樣戴口罩最好,變了出街行山當天都係要花一個口罩。

    回覆刪除
  6. 如果會做當然自己做健康好多, 我都無去搶東搶西, 悶在家, 放假在家後山行下, 無出街。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在的麵包機都方便
      我唔敢一個人行山,所以都好少行後山。

      刪除
  7. 做下家務,整下糕點,一日時間好快過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,再加上下網,時間都好易過。

      刪除
  8. 西貢環境很好,可以出外抖抖新鮮空氣呀。

    回覆刪除
  9. 我有晚發夢, 夢見自己出左街, 見到周圍既人望住我先知道自己忘記戴口罩..周圍既人都驚左我咁..哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,不過,而家真係好多人帶口罩,唔帶有啲怪。

      刪除
  10. 哈~ 我就由過年到現在都無閑著

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮