紅菜頭南瓜番茄湯


一個紅菜頭
分兩餐食
半個用來煮湯
加上南瓜番茄

花生眉豆
是前一天煲豆湯剩餘物資
最後加入煮滾
原來也不錯
又不浪費
個湯非常甜






20 則留言:

  1. 紅菜頭南瓜番茄花生眉豆湯

    回覆刪除
  2. 紅菜頭、南瓜同蕃茄,後兩者的橙紅都不及前者的紅。

    回覆刪除
  3. 紅菜頭幾好食,不過好似唔係咁多人食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅菜頭顏色好霸道,我以前都好怕煮。

      刪除
  4. 回覆
    1. 自己食可隨意,有時還有意外驚喜。

      刪除
  5. 兩個都係甜加埋一齊就甜甜甜!

    回覆刪除

洋蔥豉油汁豬扒

我喜歡食豬扒 豬扒不是煎便是炸 有厚切也有薄切 現在還有種慢煮法 我煮得簡單 先用幼鹽豉油糖酒蒜粉醃 然後用氣炸鍋焗熟 切塊上碟 另用鑊炒香洋蔥 老抽糖豆粉做個汁 今回我還加上幾粒車厘茄  英國的肉類質素不錯 我買的是梅頭豬扒 肉質腍滑好食