日式咖哩煮茄子素魚蛋


從日本
買回來的咖哩
還有少許未吃完
用茄子加素魚蛋煮
咖哩加番茄會更好味
於是加入一隻番茄
曾經有網友提議
忘記了是那一位
若果咁啱睇到
請對號入座😀
煮咖哩時放隻煎蛋
我放夠兩隻
雞蛋沾咖哩汁吃
的確唔錯
日式咖哩
帶甜不辣
比較啱怕辣的人士






27 則留言:

  1. 好正啊樣樣都中意食,下次等我又加煎蛋食先!

    回覆刪除
  2. 煎蛋日式咖哩煮茄子素魚蛋

    回覆刪除
  3. 雞蛋沾咖哩汁食...我都試吓先。

    回覆刪除
  4. 我唔太好咖哩,不過加疍又好似幾夾.

    回覆刪除
  5. 咖哩加蕃茄就真係未試過。

    回覆刪除
  6. 好耐無食過日式咖哩, 好恨食, 流口水ing

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...