素小炒花生芽


最近又有
新品種出現
就是花生芽
即是花生發的芽菜
我加青豆紅椒
做了碟素小炒


未經處理
有機花生芽
$15元一包
我用滾水灼下
除去花生衣
再切段炒
花生芽頭很硬
而莖部易腍
我個人寧願選擇
吃大豆芽或芽菜
此品種試過就算








22 則留言:

  1. ☾*。♦好友🌜瞓覺呢☁。゚๑🌛★
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週三✨
    ╭~╮⊹
    ╰╭╯
     O
     ¤ ☆
     º∧_∧°o💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___¨**
    /└-(____/✬°¨
    ☘•ೋஜგഐ✾۩۞۩❉
    花生芽不要除去花生衣,一起用來滾湯才好味

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 都唔算,因為已經有好多人食過。

      刪除
  3. 回覆
    1. 都出左一輪,我就首次見到,所以買來一試。

      刪除
  4. 又幾得意,第一次見呢^^

    回覆刪除
  5. 下點解嘅, 我食過一次甜到爆炸, 係咪煮耐左?我上次灼左兩分鐘點豉油食嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好喜歡食花生,但咁食嫌佢太硬。

      刪除
  6. 回覆
    1. 咁都有些少似,但有個頭有花生味。

      刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...