鹹蛋滾冬瓜


這幾天沒有免費
球賽觀看
不過
仍然密切注意賽果

煮飯則是
每天要做的事
夏天佳品之一
冬瓜
炆煮煲滾都可以
我今次用
冬菇粟米粒滾咸旦
個湯很清
加左新鮮粟粒
清甜又有咬口
幾好架




24 則留言:

  1. 我都試過粟米湯加冬瓜煲湯^^

    回覆刪除
  2. 夏天用冬瓜湯撈飯都好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意搵湯架,不過話對個胃冇益

      刪除
  3. 冬天食落去水份多,易入口,夏日佳品。

    回覆刪除
  4. 記得以前祖母(佢食素)夏天常煲大頭菜冬瓜湯, 味道都ok。

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...