番茄薯仔紫菜湯


番茄薯仔湯
是一款
非常普通的湯水
可加紅蘿蔔
豬骨煲老火湯
也可用肉片滾湯
我家愛素湯
番茄薯仔湯
也是經常煮的
不過
材料盡量多變化
令味道可豐富些
我今次
除了番茄薯仔甘筍
還加上紫菜
效果不錯
都好合拍
以後又多了一款配搭








26 則留言:

  1. 蕃茄薯仔食得多,加紫菜就真係未試過/

    回覆刪除
  2. 只要不怕腥,其實紫菜可配很多湯水呢!

    回覆刪除
  3. 其實素湯都好飲,無動物脂肪,很健康。

    回覆刪除
  4. 番茄薯仔紫菜湯營養豐富哩!

    回覆刪除
  5. 紫菜都好啊,有說可降低血液酸性的。

    回覆刪除
  6. 我試過紫菜蕃茄唔落肉...比老公投訴唔好飲呢...嗚嗚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 落瘦肉都0k嘅,或者試下用雪菜滾都好味架。

      刪除
  7. 等我下次都試下加紫菜^^

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃