韭菜雞蛋湯


前院菜檔
韭菜做特價
十元一斤
原來一斤韭菜
好多架
通常我都係一次買四両
點消化一斤韭菜呢
菜檔員工教我
用雞蛋滾韭菜湯
我嫌單調
加多兩隻番茄
做法
先用油將兩隻雞煎香
放番茄及熱水下鑊滾幾滾
然後放韭菜滾起
調味便成
原來真係好味
若果喜歡食韭菜
不妨試下








24 則留言:

  1. 未試過韮菜滾湯哩....重韮菜味嗎?

    回覆刪除
  2. ☾*。。好友🌜甜夢安睡☁。。゚๑🌛
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週一✨
    ╭~╮⊹
    ╰╭╯
     O¤
       ☆
     .∧_∧°o💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___★¨**
    /└-(____/₡Ϡº°¨✬
    ✾ഐ๑۩۞۩❉☘•ೋგஜ
    用雞蛋滾韭菜加番茄湯...我都嫌單調再加豆腐仲正

    回覆刪除
  3. 早知我有韭菜時都用嚟煲湯啦.

    回覆刪除
  4. 我呢邊啲韮菜又瘦又唔平,一小扎就要成七、八蚊港元,除非很想食,否則好少買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港有時都唔平,我平時都係買一小扎,今次特價先買咁多。

      刪除
  5. 回覆
    1. 韭菜係有少少韌,所以一滾起就要離火,咁就冇咁靱。

      刪除
  6. 韮菜我like架,不過要過啲牙力 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 韭菜係有少少韌,有人唔喜歡佢濃烈味道。

      刪除
  7. 回覆
    1. 我冇用韭菜包餃子,整左其他食物。

      刪除
  8. 韭菜嘛,想起的是...豬紅。^_^

    回覆刪除
  9. 平常買一扎都多,買一斤有幾多?

    回覆刪除
  10. 韭菜豬紅...咁先係最正既配搭, HAHAA

    回覆刪除

三文魚頭煮茄子

去魚舖通常買魚買蝦 一定也會買 幾個三文魚頭 三文魚頭滾湯燜燒煮也可 今回加茄子煮 茄子吸汁 味道不錯 香港花卉展覽 又開始了 網上閙哄哄的 我沒得去 又放幾張舊照 應下景