溫溫呑吞的晚餐


今天放工
相約老伴宅男
到將軍澳新都城二期
吃晚餐
順便想買東西
想買的沒買成
就在超市買了些日用品
就選了
呢間[百好集團]
[百匯軒]吃飯



宅男吃飯
都很少大魚大肉

干燒伊麵
個人覺得份量比較少
最大敗筆是溫溫吞吞
肯定不是即炒
唯一好處
並非油淋淋


呢碟炒秀珍菇
賣相不佳
也是暖暖和和


金銀蛋莧菜
比較大碟
也較熱
不過
仍然不是熱辣辣


金針花蒸班腩
遲遲才上
應該是即蒸
味道有點帶酸
但又不是變壞那種



這餐都算近來在外
吃得最差的一餐
很難有下次
雖然價錢不貴
$370元
但水準不如食快餐



26 則留言:

  1. 餸菜唔夠熱/唔夠新鮮.....真係冇下次!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實味道我要求反而冇咁高,唔夠熱真係麻麻。

      刪除
  2. 最怕食啲唔暖唔熱嘅野

    回覆刪除
    回覆
    1. 一係冷,一係熱,溫溫吞吞真係麻麻。

      刪除
  3. 溫溫吞吞,咁你咪食到吞吞吐吐囉?
    都好,在這裏可以吐吐口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我冇呑吞吐吐同吐口水喎,咁失儀嘅嘢我唔做架。

      刪除
  4. 去呢間食可能要自備微波爐。

    回覆刪除
  5. 原來肥人當初同EE住得咁近WOR, 我之前住係寶琳架~

    出街食飯最忌真係唔夠熱呀!

    回覆刪除
  6. 我多數去海港或富臨,尼間比較少幫襯,尼間飲茶會好嘈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 海港我以前去飲過茶,今次就近係第二期。

      刪除
  7. 最怕酒樓啲𠌡菜點心微暖狀態,成日都想叫佢地不如擺個微波爐出來可以自己拎碟𠌡去叮返熱佢....:P
    會唔會因為有金針花關係所以微酸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 微波爐哈哈...
      我都覺得可能同金針花有關

      刪除
  8. 我都有點怕餸菜上枱唔熱

    回覆刪除
  9. 今餐溫溫吞吞,間酒樓算不算...

    「搵搵笨笨」?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又好難話佢搵笨,佢主打龍蝦雞鴨鵝,我哋冇點啫。

      刪除
  10. 未食過呢間呀~係咪一田附近間酒樓?

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃