又是《尚素》


還有幾天
便是母親節
一家人找個藉口
出外吃餐飯
早前和舊同事
試過這一間
覺得不錯
今次自家去


蜜桃咕嚕肉
用新鮮蜜桃
甜酸味道適中
是醒胃餸



龍口粉絲
有少些辣
都很冶味
配菜菇片很爽口


素叉燒海蜇雙拼
叉燒味很好


海鹽炸金菇


紅棗蒸飯加上薑絲
蒸了很久先有得食
幾特別


椰棗糕不太甜
吃起來有點彈牙
我好喜歡


一家三口吃得飽飽的
找數$420有找
滙豐信用卡九折
尚算經濟

地址
觀塘駿業街56號中海日升中心1樓B舖
電話
3188 3094 / 9851 6252



24 則留言:

  1. 碟頭似乎細了些?你們三個,我諗未必夠飽罷!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 呢間就算係素肉都知道係乜做,好怕果啲太似肉味嘅素肉。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我地點得唔算多,不過,都食得飽。

      刪除
  4. 回覆
    1. 都可以咁講,我哋不太重視節日,不過搵個藉口同阿仔去食餐飯。

      刪除
  5. 我都喜歡個椰棗糕, 好想吃啊😋

    回覆刪除
  6. 海鹽炸金菇樣子好脆幾似白飯魚

    回覆刪除
  7. 第一道餸好吸引呀...肥人流晒口水~

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...