《戰雲密報》(The Post)


很久
沒有入戲院看電影
怎知今年已經看了兩片
新年期間
由後輩帶動
看了齣港產喜劇片
看過也就算了
今次觀看
是以下這一齣
原來已經公演了一段時間
我個人覺得戲好看
劇情氣氛緊湊
影片以
美國七十年代為背景
以真人真事改編
講及新聞自由及傳媒職責
雖然背景是美國
但正好呼應
今時今日的香港
戲中兩位主要演員
都是演技老練的實力派
電影有一定吸引力
對於今時今日的香港
也應有一些啟示



現在的電影院
設在商場
大堂跟從前不一樣


網上買了票
到時取票也可



早場票價便宜很多
六十歳以上長者半價優惠






24 則留言:

  1. 自從電影有長者優惠,近年看了不少電影,但有些影院要六十五歲才有優惠,apm六十便有優惠,早幾年收十元,真係抵到爛,後來一加就一倍,但仍是便宜,現在有長者咭可以在我家對面的影院看電影,已沒有再去apm看了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實大部分的戲院都是六十歲以上就有優惠,我今天也是在將軍澳看的。

      刪除
  2. 50蚊唔貴啦, 我以為而家睇一套最少過百

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 呢個係早場特價,並非半價,正價票要成一百大元架。

      刪除
  4. 我鍾意刺激d,所以近期只看過盜墓者羅拉....

    回覆刪除
  5. 傳媒職責確實是好緊要,由人做出來的事就一定有偏頗,希望如實反映報導

    回覆刪除
    回覆
    1. 如實反映報導固然重要,但套戲唔係咁簡單。

      刪除
  6. 兩個演員已足夠票房號召,我還未看,還在上映嗎?

    回覆刪除
  7. 我都好多年無係戲院睇戲

    回覆刪除
  8. 也是對一些傳媒機構的當頭棒喝。

    回覆刪除
  9. 肥人都好耐無睇戲啦, 一來覺得好貴, 兩來興趣不大, 而家成日都被老公投訴, hahaaa

    回覆刪除
  10. 呢兩位主角我都十分喜歡,希望有機會睇到呢套戲啦

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...