塔形椰菜花


今天早上在前院
買了兩個
有色椰菜花
其中
塔形椰菜花是綠色


宅男用部分
綠色塔形椰菜花
加茄子 番茄 甘筍 做意粉
以前食過塔形椰菜花
已經忘記了什麼味道
原來都幾甜幾好味
不過比較硬
煮腍些更好吃







24 則留言:

  1. 出吓水先炒,可能容易淋些,是否係貴一些呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己煮一定會出水。
      有機三十多元一斤,係貴小小。

      刪除
  2. 我會出左水先, 快啲淋 ^^

    回覆刪除
  3. 塔形椰菜花我食過一次咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係係前院見到先買,不常有架。

      刪除
  4. 回覆
    1. 香港好少見,今次呢個味道幾好。

      刪除
  5. 回覆
    1. 香港好少見,歐洲果邊可能多啲。

      刪除
  6. ♦*。。☾好友🌜晚安☁・。。゚🌛
       ╭───────╮✬
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯
    ╭───────╮✨
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯★
      O🌟
       o
     .∧_∧・。。゚☆
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___⊹
    /└-(____/♬♪♫♩
    ✾•ೋგ๑ஜ*۩۞۩◇ഐ❉
    眨吓眼時間過得好快╠╣aΡpy週一
    塔形椰菜花...我未食過

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚安啦
      塔形椰菜花香港比較少見。

      刪除
  7. 塔形椰菜,咁大個第一次見.....

    回覆刪除
  8. 綠色嘅好似D花咁有花紋噃!

    回覆刪除
  9. 大小姐係台灣見過重有金色添架

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信