寒流


寒流下
第一次打邊爐
因為冇乜準備
食物好簡單
做咗底素蘿蔔糕
新鮮蒸熟
唔使煎就食


三色番茄
南瓜 枝竹


寒流來襲
流感也來
幼稚園及小學
突然提早放年假
我跟著也提早放假
可以有時間執屋洗邋遢




26 則留言:

  1. 提早放,咁會唔會提早開學?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔會,所以係放多左假,希望流感高峰期快啲過

      刪除
  2. 我以為只係學生唔駛返

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯,只係學生放假咋,我唔係學校教職員,所以有得放。

      刪除
  3. 香港今次流感真係好大件事,C左咁多人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實年年有架,現在多咗媒體報導。

      刪除
  4. 學生仔突然多咗份禮物 :)

    回覆刪除
  5. 凍左咁多日,試過連續3日朋友叫打邊爐,真係食到驚!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我份兼職係按時計薪架,放假就冇錢,不過,我好樂意放假。

      刪除
  7. 凍左咁多日, 我都無打過邊邊呢, 好忍得手呀...hahaaa

    EE,肥人想問下下面黑色果張係咪會發熱架? 如果係, 好唔好用呀? EE係邊買呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個冬天都係第一次咋。
      果張黑色係玻璃,唔會發熱架。

      刪除
  8. 生咗個女後~我都好少有得打邊爐~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有小孩,打邊爐真係唔方便,始終有滾水,比較危險。

      刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃