香港製造的臘味


天寒地凍
外面還下著雨
好想吃個臘味煲仔飯

早前朋友介紹
香港有間老字號臘味店
自設工場
有七十年製作臘味歷史
在他們工場買貨還有折扣
老伴到上環辦事時
順道到他們製造工場
買了臘腸和膶腸
臘腸不肥肉質實凈
味道不太咸
合我們口味
膶臘味香濃
同樣不太咸
暫時是我
吃過的膶腸中最好的
(其實我好少食膶腸😅)








24 則留言:

  1. 吃煲仔飯,聽講西營盤坤記都有點名氣的啊,就在上環附近。

    回覆刪除
  2. 一到冬天
    臘腸自然成為很多香港人的至愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個餸方便快捷,可以救急,所以冬天好受歡迎。

      刪除
  3. 臘腸佢點賣呀,我與家人淨喜歡食榮華既臘腸咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩斤合共$280,好足秤,有多冇少。
      我以前都喜歡榮華,但近年覺得味道太咸,所以冇買。

      刪除
  4. 我都喜歡冬天食臘腸煲仔飯. 😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我還喜歡食臘鴨,而家甚少食,太咸又唔好食。

      刪除
  5. 心心同EE一樣...都好少食膶腸呢!😅

    回覆刪除
  6. 我只知榮華、奇華, 原來仲有呢d小店

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家呢啲名牌,水準下降,而且未必係香港造。

      刪除
  7. 我好喜歡吃膶腸,但好難買到好食的!
    有一種叫金銀腸的,EE你有冇吃過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間膶腸好食。唔知你係咪講金銀膶,係圓嘅唔係腸,。

      刪除
  8. 依家唔會食其他地方做既臘味,實在太肥,香港既就唔同.

    回覆刪除
  9. 天寒地凍,食臘味煲仔飯一流.

    回覆刪除
  10. 天寒地凍最岩食煲仔飯.

    回覆刪除
  11. 依家我都無買大牌子的臘腸,真係難食。我食華記。

    回覆刪除
  12. he~ 今個冬天我食左好多臘味

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信