港式甜排包


放假
有時間會做下包
其實做包
又唔係咁難
不過就真係需要啲時間
我自己喜歡食港式包
所以做來做去
都係果幾款
呢款係甜包
用麵包機搓粉
加左紅莓乾
用黑白芝麻放包面
出爐漲卜卜
即刻就想食


最喜歡見到
一絲絲黐黐纒纒





18 則留言:

  1. 而家凍, 等佢發大等到傻

    回覆刪除
  2. 我也是最喜歡那一絲絲黐黐纒纒……
    哈哈,不知怎解就想起了「一幽風飛散髮披肩眼裡散發一絲恨怨…」的歌詞!

    回覆刪除
  3. 甜排包同耶絲包都係我至愛!

    回覆刪除
  4. EE可以出自家品牌麵包喇

    回覆刪除
  5. 見你整得咁靚,我又想整

    回覆刪除

生活點滴之訪友

吃午飯前下著雨 午餐後天氣轉晴 藍天白雲 正是出門訪友好時光 謝謝好友一家接待 一邊傾一邊食 享受美味食物 同時也享受好友相聚時光 我也做了些少食物 帶去作手信