匆匆忙忙的午餐


我又開始放假了
昨天提早收工
但已經過了午餐時間
到食店時已經截客
茶市最後一檯客
聲明不能久坐
因為已被包場
冇問題
食飽即走


坐下即刻落單
從來飲茶都未試過
一次過來齊所有食物
有八樣食物
其中兩樣冇入鏡
雖然匆忙
但總算食得悠閒



食飽也坐了一會先走
當天天氣很好



還有藍藍的天


今年聖誕假期比較長
可以好好地吃喝玩樂
老闆送的聖誕禮物
有得食又有得用
很實際





22 則留言:

  1. 這麽快就開始放假,我好懷疑你是一個學生呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係學生,我係跟學生假期,而且我做的只是兼職,我正職係家庭煮人。

      刪除
  2. 咁快放假?真係要好好享受悠長假期了!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我唔係老闆,我做的只是兼職,放假冇人工架,我正職係家庭煮人。

      刪除
  4. 你老闆咁好嘅?有得送的聖誕禮物....我老闆成世都冇送過聖誕禮物

    回覆刪除
  5. 今年假期有得和六、日一齊放算唔錯.(不過最緊要有節目,否則在織蜘蛛網)

    回覆刪除
  6. 大家真係要好好享受這長假期
    預祝EE聖誕快樂

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大